czwartek, 7 lipca 2011

Zakupy

Chciałabym podzielić się z wami moimi ostatnimi zakupami :) Nie jest tego dużo, ale ogólnie jestem zadowolona :)


Pierwszym produktem jest maszynka Gillette Venus Embrace. Długo zastanawiałam się nad zakupem tego produktu, ponieważ bałam się nie potrzebnie wyrzucić kasę w błoto. Przyzwyczaiłam się do jednorazówek ( choć i tak to nie jest taki w cale mały wydatek, przeważnie używałam maszynek dla mężczyzn Gillette i za taką też trzeba było zapłacić około 4 zł, dość często ).
W sumie przestałam myśleć nad zakupem tej maszynki, ale ostatnio często w sieci trafiałam na jej recenzje, no  do tego w drogerii jest na nią promocja :) Więc skusiłam się, w końcu miała tyle pozytywnych opinii :)

Wcześniej napisałam, że jestem zadowolona z zakupów, ale to tylko z racji tego, że zrobiłam ten krok, bo tak naprawdę nie używałam jeszcze tej maszynki i nie wiem jakie daje rezultaty... No ale przekonam się już niedługo :) 

Za maszynkę zapłaciłam w promocji 25,99 zł :)


  


Ostatnio zamówiłam sobie z Avonu błyszczyk EXTRA LASTING. O tym produkcie mogę powiedzieć więcej, ponieważ używałam juz go parę razy i według mnie nie jest to super produkt, ale jak na moje oczekiwania, jak na błyszczyk jest ok :)

Ma bardzo ładny kolor, w którym czuję się bardzo dobrze. Niestety mam małe usta i nie w każdym kolorze dobrze wyglądam... Przez długi czas przestałam używać wszelkich produktów do ust ( nie licząc balsamów), ponieważ źle się w nich czułam... Ale ostatnio dostałam fazę na produkty do ust i odbijam sobie te wszystkie lata :) Staram się wyszukiwać dość naturalne kolorki :)


 Zdjęcie w świetle dziennym

 Zdjęcie z lampą

No i kupiłam sobie takie chusteczki odświeżające, które będę mogła włożyć do torebki i mieć je na wszelki wypadek, gdy nie będę miała dostępu do wody, a będę potrzebować wytrzeć sobie ręce, czy cokolwiek :)
Od dawna chciałam mieć coś takiego przy sobie, ale niestety nie mogłam trafić na nic taniego, a nie chciałam wydawać na zwykłe chusteczki ok 10 zł, bo tak przeważnie kosztowały, te które widziałam.

Te chusteczki udało mi się zdobyć za 2,29 zł :)

2 komentarze:

  1. Też czaję się na tą maszynkę ale jakoś tak schodzi i schodzi.. Można wiedzieć gdzie jest ta promocja?

    OdpowiedzUsuń
  2. Na tą promocję trafiłam w Drogerii Aster :)
    Nie będę zachęcać do kupna tej maszynki, bo jednak sama nie wiem jak się ona sprawuje :)

    OdpowiedzUsuń