czwartek, 7 lipca 2011

Baza silikonowa Soraya

Napiszę Wam parę słów na temat Bazy silikonowej Soraya.

Oczywiście z góry uprzedzam, że nie jest to dość kompetentna recenzja, ponieważ nie używałam tej bazy przez jakiś długi czas i nie wiem jak ona zachowuje się np przy codziennym stosowaniu. Niestety nie sprawdzę tego, ponieważ mam skórę tłustą, ze skłonnością do trądziku, więc boję się, że ów produkt może mnie zapchać. Dlatego stosuję ten produkt sporadycznie.
Bazę kupiłam pod impulsem, nie wiem dlaczego ale myślałam, że baza pomoże uzyskać mi wygląd piękniej twarzy, że nie będzie widać porów :) nie wiem dlaczego tak sobie wmówiłam :)

A więc jak na bazę dla skóry normalnej i mieszanej sprawuje się dobrze na cerze tłustej :) Twarz po jej użyciu jest zmatowiona, a makijaż utrzymuję się o wiele dłużej niż bez niej . Niestety nie wiem czy mogę polecić ten produkt jeśli miałoby się stosować go codziennie, ale gdybym nie myślała nad zakupem bazy z KOBO (która jak słyszałam nie jest silikonowa) to myślę, że kupiłabym ją po raz drugi :)

Cena: około 30 zł.


Używałyście tej bazy ? Zapycha, czy sprawdza się również u cery tłustej ?

Zapraszam do komentowania :)
Pozdrawiam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz