piątek, 27 maja 2011

Clean&Clear Złuszczający żel do mycia twarzy





Cena: ok 15 zł

Opis produktu:

Nowy żel peelingujący z mikrogranulkami pomaga efektownie zapobiec nadmiernemu przetłuszczaniu się skóry, a także pozbyć się brudu i martwych komórek skóry, które blokują pory i prowadzą do powstawania pryszczy. Zawiera antybakteryjny składnik.
Testowany klinicznie.

Moje odczucia:

Żel sam w sobie jest dobry. Szczególnie na samym początku używania czułam jak moja skóra jest dobrze oczyszczona, zmywał dokładnie makijaż, skóra była gładsza :) Później nie widziałam już tego... Może to kwestia przyzwyczajenia :).
Więc ten żel przeznaczony do oczyszczania skóry twarzy jest naprawdę godny, mogę go polecić.

Ale niestety nie zmniejsza on trądziku ani wągrów...

Plusy:
- cena
- oczyszczanie skóry
- nie podrażnia
- drobinki są delikatne
- bardzo wydajny

Minusy:
- nie redukuje trądziku
- nie zmniejsza wągrów

2 komentarze:

  1. a juz miałam nadzieję, że coś z tymi wągrami robi..:(

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety :(
    ja też myślałam że się sprawdzi bo po pierwszych kilku użyciach skóra była naprawdę miła :)

    OdpowiedzUsuń